Dålig är bara förnamnet

Jag är riktigt kass på att uppdatera. Niklas tjatar alltid på mig men jag lyckas hitta ursäkter vare gång.

Nu är jag i alla fall här. Vecka 37+2. Enligt barnmorskan. Själv tror jag på typ vecka 35 eller 36. Kanske t.o.m 34 eftersom magen är så liten. Svårt det där när graviditeten upptäcktes så sent. Well well, lill killen kommer ut när han är färdig bakad. Vår lilla Bulle.

Kul grej det där, för nåra år sedan började jag kalla Niklas för Bullen och Bullie. På skämt. Minns inte riktigt varför men så var det bara. Idag tilltalar vi (nästan) aldrig varandra vid namn. Vi kallar varandra för Bullen. Bullen har liksom blivit vårat gemensamma namn. Lite barnsligt kanske. Men det går inte att sluta. Bullen. Jag gillar det. Nej, jag älskar det.

Nej, nu ska jag fortsätta göra mig iordning och sen ska jag möta Julia i stan.
Frågan är vad man ska ha på sig..

Later(på riktigt), Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)