Förlåt

Nu blir det nya tag. Våren har äntligen kikat fram ordentligt och det börjar bli trångt i magen. Endast 4 veckor kvar till BF. Helt sjukt vad jag längtar.

Idag blir det stan för hela slanten. Kanske en tripp till Jakan(läs:Jakobsberg) eftersom my dear friend Julle ska hämta ut nya linser(?). Anyway. Förhoppningsvis kommer jag hem med något nytt klädesplagg och magen full med glass. Ett par solbrillor skulle inte heller sitta fel.

Skulle ha vart hos barnmorskan igår. Jag var helt säker på att det var klockan 13.00, Julle skulle följa med och allt. Klockan kvart över 11 ringer hon, barnmorskan alltså, och undrar vart jag är. Jag hade tydligen snurrat ihop det helt, tiden var 10.45.. Så jag fick en ny tid på Tisdag 08.15. Får se om Julle orkar upp så pass tid för att följa med och lyssna på lillens hjärta.

Det här med förlossnings datumet är ju ganska osäkert eftersom min graviditet upptäcktes så pass sent. Så egentligen kan man säga att den 3 maj är en ren gissning. Mamma tror på 11-13 maj. Niklas tror 9 maj. Själv vågar jag inte tro alls. Jag vill bara att tiden ska gå fort så att jag får träffa min lille buse i magen. För busig, det är han. Nu är han vaken ganska mycket, spelar ingen roll om jag rör på mig eller inte. Han knuffas och har sig riktigt ordentligt där inne. Ibland gör det t.o.m ont. Fast det får det väl göra. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Eller hur var det nu man sa?

Frukosten kallar.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)