Fortfarande sjuk

Efter en relativt lugn natt med endast ett mitt-inatten-måste-kissa-och-ta-hostmedicin uppvaknande så känner jag mig en aning piggare. Men bara en aning.

Går btw in i vecka 38 idag. Eller, v37+0 om man ska räkna så.

Började fundera på vad man ska göra på valborg. Jag menar då är det endast 3 dagar kvar till BF. Vem vet, lillen kanske redan har kommit då. Fast det tvivlar jag starkt på. Jag tror inte han kommer förns någon gång mellan 9 och 20 maj. Men som jag sagt så många ggr förut. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Nu är det kanske frukost som gäller.
Massor med mackor och en stor kopp te. Folk säger ju att det är dags att börja ladda nu.

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)