Hej igeeen

Ny duschad och ny målade naglar. Asnajs! Niklas kommer väl in släntrande snart. Brunare än vad han var när han stack. Sopa. Klockan 18.00 ska jag vara hos Emma för middag och sen skulle vi troligtvis hem till Truls kompis Joel. Kan nog blir riktigt trevligt. Undrar fortfarande vad Niklas ska göra. Vet att han är mer än välkommen till Joel sen i alla fall ,om han inte har något annat för sig.

Så nu har jag dryga 2 timmar på mig att bestäma vad fan man ska ha på sig. Vet att jag ändå kommer dra på mig något 10 min innan jag ska gå och tjura hela vägen över att jag inte ar nåra kläder. Jätte kul när alla andra kommer springa omkring i höga klackar och najs outfits och smala, icke gravida, kroppar. Så kommer jag. Den-där-tjocka-bruden-som-kanske-föder-när-som-helst. Vad fan ska man ha på sig? Trash tights och den nya blusen? Strumpbyxor, jeansshorts och den nya blusen? Conversen är i alla fall ett måste. Även om jag önskar innerligt att jag skulle klara av att gå en hel kväll i mina nya skyhöga skor som jag fick av Niklas.. Men snart så. Snart så kommer lill killen ut. Snart så försvinner jätte magen som bara är i vägen. Snart så försviner alla extra kilon. Snart så kommer jag vara snyggare än någonsin. Så det så.

Annie

Kommentarer
Postat av: kikki

Haha gud vad jag känner igen mig :D Längtar så mkt tills man kan ha snygga kläder igen och få tillbaka sin normala kropp! :) Hoppas lillen kikar ut snart nu ;D

2009-05-05 @ 10:27:46
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)