Hemprov

Precis vad jag ska göra idag. Hemprov i Internationell ekonomi. Låter ju sådär jätte kul. Annat jag ska göra är att klippa sönder mina svarta tights och tvätta håret.

Saker jag önskar jag gjorde i stället. Satt i en i 3:a nära eller i Årsta. En 3:a som tillhörde mig och Niklas. Och lillen såklart. En 3:a där vi kunde rå om oss själva och verkligen vara en egen liten familj. Får väl önska mig det i födelsedags present då.. Jag menar, det är väl självklart att en 17 åring får en lägenhet i födelsedags present? Well, kanske inte riktigt. Men önska kan man ju göra..

Nä, om man ska sätta sig och göra det där hemprovet nu då så att man kan hoppa i duschen sen.

Btw, 5 dagar kvar till beräknad BOE. (Läs: Birth Of Emil)

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)