Long time no see

Ligger i min säng och hostar ynkligt i min ensamhet. Saknar Niklas. Jätte mycket. Imorgon får jag förhoppningsvis sova med honom igen.

Annars händer det inte så mycket. Hostan är kvar, som sagt, och magen också. Funderar på om jag ska fixa lite i rummet. Kanske lägga ner alla lakan och andra sängkläder i en låda då dom för tillfället ligger i vaggan.. Bara för att fördriva tiden. 

Ska i alla fall upp till badrummet och göra mig iordning. Känner att jag behöver försöka sova lite snart. Hoppas verkligen den nya hosmedicinen låter mig sova. Klockan tolv är det dags för en ny dos. Vet inte om jag ska hålla mig vaken tills dess.

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)