Ojojoj

Nu blev det verkligt. Att bebisen faktiskt kan komma när som helst.

Mia, som jag började prata med så sent som igår är på gång. Hennes vatten har gått. Och hon var beräknad till nåra dagar efter mig. Jag är så glad för hennes och Nicklas skull. Äntligen ska de få träffa sin lilla kille! Alla tankar går till er, lycka till!

Det kanske var det som behövdes. För mig att förstå att det är på riktigt nu. Att när som helst inom 3 veckor så är jag mamma. Nu måste jag lägga mig i sängen och köra lite avslappning innan jag springer in i en vägg eller liknanade.

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)