Påsklov..

.. och helt jävla underbart väder. Ska strax kila ner och göra mig iordning eftersom mamma kommer och plockar upp mig halv tre. Då bär det av till försäkringskassan för information om föräldrapenning och hela fadderittan. Känns skönt att få lite klarhet i det.

Sen då? Bra fråga. Känns dumt att jag slösat bort den här soliga dagen inomhus.. Men behöver man sova ut så finns det inget annat val. Fast att placera sitt gravida arsle på en uteservering med vänner och en glass i handen skulle ju inte suttit helt fel.

Fan, nu måste jag göra mig iordning. Mamma kommer ju snart.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)