Sickness och London

Jag står för the sickness. Niklas är i London. Han älskar det. Jag är extremt avundjsuk.

Natten har varit hemsk. Började med frossa. Somnade till slut. Vaknade en timme senare av att jag var varm som ett element. Slapp i alla fall hostan tack vare en gnutta hostmedicin innan läggdags. Febern låg säkert på 39-40 grader, men inget jag hade lust att bekräfta. Så det blev en Panodil och ett glas vatten för att få sova ytterliggare en timme. Så höll det på, hela natten. Ont över allt, ledsen och arg över att jag inte fick sova och en gnutta orolig över hur varmt det måste varit i magen.

Jag orkar inte vara sjuk. Det är extra jobbigt att vara sjuk och gravid, dessutom höggravid.

Nu måste jag göra iordning lite te. Min hals dödar mig.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)