Trash

Snook och Hoffmaestro körs i ett på Spotify, dom trashade tightsen är på och magen är full med pizza och bebis.

Vad väntas ikväll då? För min del, som det ser ut nu, nada. Kanske ska fortsätta lite med hemprovet eftersom jag inte klarade av att göra klart det tidigare idag. Okej, vem lurar jag? Jag kommer inte sätta mig med det ikväll.

Annars då. Som jag sa tidigare. 5 dagar kvar till beräknad BOE. Det är inte bara jag som börjar bli pirrig och nervös, hela min omgivning är nog en gnutta nervösa. Känner mig också allmänt blek. Niklas blir brun bara man typ nämner solen. Har inte riktigt haft den turen när det gäller pigment. Jag säger inte att jag inte kan bli brun, det tar bara lite längre tid för mig än för Mr behöver-bara-vara-i-solen-1timme-sen-får-jag-färg.

Funderar på att köra en Loreal Nutri Bonze Face. Lite fusk färg skadar väl inte?

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)