Dan före doppare dan, typ

Godmorgon. Jag kollar på TV4 Fakta och Emil har precis bajsat så nu är han hur nöjd som helst. Idag ska vi baka bagels och knalla upp till Globen för att köpa lite blöjor och sånt.

Imorgon är det den 23 september. Min och Niklas 4 års dag. Dagen till ära så ska Emil få smaka majspure. Vi ska väl inte göra något sådär speciellt imorgon. Vi sparar det tills på lördag då det blir brunch, massage, middag och bio(?). Can't wait!

Juste, det är föräldragrupp imorgon också. Det blir mysigt att träffa alla andra bebisar och mammor igen.



Emil 4 månader och 1 dag.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Var har du köpt dina lacktights? :)

2009-09-22 @ 19:08:19
Postat av: Kristin

Ni är otroligt söta btw. Älskar att läsa din blogg :D Keep it up.

2009-09-22 @ 19:09:15
Postat av: Annie - mamma till Emil

Dom är från Bikbok men jag vet att det också finns på Lindex och Gina Tricot där jag köpt tidigare. :)

Tack, I will!

2009-09-22 @ 19:45:26
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh va söta ni är! :)

2009-09-22 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)