Hemma

Yes, tack underbara naprapat tjej. Ryggen är öm som fan. Lite knak och lite massage och nu får jag inte bära Emil. Lite tråkigt. Men jag får mysa med honom i alla fall. ska tillbaka om 3 veckor och tills dess ska jag göra ngn övning nåra ggr om dagen.

Låt mig rätta mig själv. Jag får inte bära Emil idag. Andra dagar ska jag inte bära honom så mycket. Och jag måste vara rakryggad. Hela tiden. Det tar på krafterna med en öm rygg. Men det blir ju bättre med tiden.

Håller i alla fall på att baka igen. Bagels omgång 2. Hoppas dom blir ännu bättre den här gången. Kan ju säga att den första satsen tog slut på 1 dygn.. Inte för att skryta..

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)