Hemmafruga

Sitter och snackar lite med Emil. Han är på riktigt tjatter humör idag. Kan bero på den brutala sömn han fått inatt. Han somnade redan klokcna nio igårkväll, vaknade vi halv sex och ville ha lite mat, sov sedan till tio.

Lördagen var kul. Många kom. Emil var glad. Och ingen spårade ur totalt. Skööönt! Tack alla! Speciellt tack till mina girls som hjälpte till en hel del och tack Ahlberg för den sjukt fina låten!

Idag ska det bakas bagels. Igår fixade jag kläderna i den nnya garderoben och idag blir det bakning. Så när Medicinska Sensationer på TV4 fakta är slut ska jag och Emil klä på oss och sen ska vi knalla till Bea för att köpa det som saknas. Funderar på om jag ska göra 2 satser(?). Kanske börjar med en så får vi se sen.

På fredag blir lillen 4 månader. Tiden går fort. Och nästa onsdag så är det min och Niklas 4 års dag. Najs!

Men nu är reklamen slut och Emil pruttar som fan.



Busunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)