Herrejösses

Det är helt sjukt vad jag suger på att uppdatera. Jag ska göra mitt bästa för att, denna vecka, uppdatera varje dag. Förhoppnings kanske det fortsätter så hela hösten. För som det ser ut nu är det ju katastrof vad sämst jag är på det här.

Men vi mår bra. Emil växer så det knakar. Seriöst. Och allt annat rullar på. Imorse vände sig Emil från sidan till magen. Medans han sov. Han vaknade med ett ryck och försökte hålla upp huvudet with not so much succsess. Men log gjorde han i alla fall. Snäll mamma som jag är lag jag över honom på rygg igen. Han somnade direkt. Misstänker att han sleepwalkade på sitt eget lilla vis. Sova länga fick jag göra idag i alla fall. Tror jag väckte Emil vid halv tolv. då hade han sovit sissodär tolvtimmar. Med matpaus klockan halv nio imorse.
Nu ska vi göra oss iordning och sedan gå till Emil farfar och lämna lite kuvär. Sedan får vi se. Antingen blir det en tripp till globen eller ngt annat. Depends on vad vi känner för.

By the way så har Niklas lång helg denna vecka. Ledig torsdag och fredag. Emil och jag ser fram emot lite extra sällis på dagarna.



Bjuder på en bild på lilla tjockisen från i fredags. Han är nu hela 3 månader och 3 veckor. Tiden går fort. Lite för fort.

Över och ut.


Kommentarer
Postat av: Maria

världens sötaste lilleman

2009-09-09 @ 16:52:52
URL: http://mariaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)