Jasåjaha

Niklas ringde nyss. Han och Markkan the magicman hade precis åkt från skolan för att träna i 2 timmar. När han kommer hem ska han plugga. jag vill se Roast på Berns. Jag måste se Färjan 3. Ska nog koppla in tv:n i vårt rum så kan jag sitta och kolla medan han pluggar.

Emil sover. Jag är hungrig. Är väl middag om en timme. Awesome. Imorgon blir det hyffsat tidig uppgång och Årstavikenrunt. Sen ska jag träffa Amanda. Hon har en överraskning åt lillen. Can't wait!

Nu är det tv och snart vaknar väl Emil. Ikväll blir det att pröva den nya stolen. Hope Emil enjoys.

Later.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Han kommer, om det är möjligt, bli äääännu sötare med den!!! :) puss

2009-09-07 @ 20:35:43
URL: http://amandacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)