Min lilla apa

Emil har hittat sina fötter. Här om dagen satt han bara och tittade på dom, nu har han börjat ta tag i dom. Cool kille. Måste bara säga underbar natt! Emil somnade vid nio och vaknade igen vid sju, men var inte hungrig direkt så jag lyfte över honom till mig och Niklas så att vi kunde ligga och mysa lite alla tre. Sen drog Niklas och träna och vi gick ner till soffan. Bagels frukost för min del och flask frulle för Emil. Nu vill jag att han ska sova. idag är det föräldragrupp, klockan 13.15, och det kunde ju vara kul om han är pigg när vi är där.

Nu verkar han i alla fall ha tröttnat på att sitta i sin stol. Det kanske är dags för lite mat igen.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)