Nämen

Heeeeeej!

Long time no see. Nu är jag tillbaka efter skön helg. I lördags var det som sagt hela paketat med Niklas. Emil var med mormor, moster och morfar Stefan hela dagen. Vi började på Mosebacke med brunch, sedan blev det en prommis. Eftersom vi inte var riktigt säkra på vart Sparadiset låg så vi tog en lång search promenad och när vi hittade det var det drygt en timme kvar tills vi skulle vara där. Så vi satte oss på en bänk. Eller Niklas satt, jag låg i hans knä. Mysigt var det i alla fall, sen var det dags för massage. Helt underbart. Tyckte 40 min kändes som 10. Niklas njöt inte lika mycket eftersom han hade så ont, stackarn. Efter det tog vi 4an till Gullmars och tuben hem. Väl hemma la vi oss i sängen ett tag. Kom på att vi ville gå på bio. Det blev Inglorious Basterd på Heron och Thai middag där med. Filmen var jätte bra, sällskapet var ännu bättre. Efter bion kom mamma, Lisa och Emil och körde hem oss. En otroligt mysig dag! Niklas, jag älskar dig!

Söndagen spenderades på Ikea och uppe i rummet. Tror att jag ska ta lite kort ngn dag så ska ni få se hur fint vi har det.

Idag ska jag och mamma på Italienska kurs. Lite nervös är jag. Men det går säkert bra.

Emil har länge legat på golvet och kämpat för att rulla över på mage. Det går bätte och bättre hela tiden men det tar på krafterna för nu liger han och sover. Så jag ska passa på att baka lite.




Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)