Night night

Ännu en dag av mammaledigheten avklarad. Årstaviken runt får bli en annan dag eftersom jag sov läänge idag. Träffade sedan Amanda i stan. Vi satte oss på donken och snacka massa skit. Riktigt mysigt. Emil fick en jätte söt Älsklingmössa från Lundemyr av Amanda. Tack igen! När vi suttit där i nåra timmer gick vi till Nilson. det blev ett par vita Converse i storlek 36.5. Heeelt sickt. Sen var det dags att åka hem. Det var middag hos gammelfarmor och gammelfarfar. Riktigt trevligt.

Nu ska vi typ sova. Imorgon är det föräldragrupp och sen ska vi ha det cooozy på Makkans landställe.

For Amanda: Hittade ingen kabel idag. Fortsätter leta imorgon!

Över och ut. Slut.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha du skriver mer bajs än någon annan mammablogg jag läst! KUL och mycket sanningsenligt! ;)



Jag vet inte hur jag hittade hit men tänkte bara säga att det är en riktigt söt liten man ni har fått! :)

2009-09-09 @ 20:58:38
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)