Så var det fredag

Och jag är tillbaka in the blogg värld. I onsdags åkte vi som sagt till Makkans landställe. Det blev jag, Niklas, Emil, Makkan, Helge, Amanda och Hanna. Resan började på Hemköp för inköp av proviant och massor med godis. Upptäckte att dom säljer små pingvinstänger i lösvikt(!). Det var inte mat förns klockan nio och för sista gången i år(?) kunde vi sitta ute och äta. Pommes, grillad kyckling och, såklart, bea sås. Samma blev det till frulle. Plus kardemummabullar. Måste i alla fall säga att det var jävligt cozy och vill tacka alla medverkande för en trevlig kväll, morgon och dag. 

Idag har vi varit i stan. Niklas tjackade skjortor och jag köpte lacktights. Har btw klädångest inför imorgon. Fuck you all säger jag bara. Med en näve salt.


Skulle publicerats i fredags men blogg.se är inte alltid så samarbetsvilliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)