Tjeeeenaaa

En vecka sedan jag skrev. Skämms på mig. Under den tiden har det väl inte hänt så speciellt mycket. Eller, vagnen är inlämnad, vi har fått världens underbaraste lånevagn. Vill aldrig lämna tillbaka den. Jag hjärta Emmaljunga.. Igår ringde de från Babyland och sa att de tyvär inte har nåra reservdelar så vi får ett tillgodokvitto. Inga pengar tillbaka här inte. Men jag ska ringa ngn konsumentombudstant idag och se om hon kan hitta någon underbar text i lagen som säger att vi har rätt till pengarna tillbaka.

Annars idag då? Jo, Globen eller Skanstull. Ska kolla en ny, stor, plånbok, "dopböcker" och lite annat kraffs. Innan eller efter det är det föräldragrupp på BVC. Lite nervo är jag men det blir säkert ruuuligt. Måste dessutom hitta ngt att ha på mig. Jag menar, dress to impress the moms. Ngt finns det säkert i klädhögen däruppe.

Ikväll blir det att hjälpa Niklas att plugga inför hans brutala filosofiprov. Blir snurrig i kolan bara jag tänkar på det.

Nu ska jag nöta den nya flaskan. Emil gillar den inte..



Annie och Emil signar ut. Slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)