Trött Emil

Han ligger i sin vagn och sover. Det har han gjort i drygt 2 timmar så om han inte vaknar snart så får jag väcka honom. Niklas är på väg hem. Ingen träning denna eftermiddag. Yey! Om vi hinner blir det en tur runt årstaviken, eller baka bagels.. We'll wait and see.

Efter middagen bär det av till Ikea(!) då ska det köpas skenor och tyg, kanske en och annan hylla och lite annat krimskrams.

Det är inte riktigt min dag idag. Allt började med att Niklas skrämmde skiten ur mig, fast inte med flit. När jag skulle dela min bagel så skar jag mig, ganska djupt, i tummen. Och sen var det föräldra gruppen som inte var. Stressade dit i onödan. Får se vad som väntar här näst.

Nu ska jag väcka Emil.



Emil nästan 2 månader gammal


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung mamma till Miliam

okej :) ja han är 6 månader men blir 7 på söndag:D

2009-09-17 @ 11:38:17
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)