Dags nu

Nästa vecka ska jag prova en sak. Jag ska prova att vara helt ensam. Minst en kväll. Då ska jag vara ensam. I mitt rum. Med dator. Musik. Ljus. Sällan det händer. Jag är ganska sällskapssjuk. Okej. Allvarligt sällskapsjuk. Jag gillar sällskap. Prata. Om massor. Hela tiden. Ensam är inte min grej. Aldrig varit. Det är nog dags att börja med det nu. Sluta fly bort när Emil inte är hemma. Kan vara nyttigt för mig. Riktigt nyttig. Svårt också. Kommer på mig själv nu med att sitta och planera vilken dag nästa vecka som jag ska vara ensam. Bra. Får bli torsdag. Kollade kallendern. Det är den 21 oktober nästa torsdag. Den 23 oktober åker jag till Ullared. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar. Kommer hem på måndagen igen. 2 dagars shopping på Ullared. Åh. Det är lycka. Kvalitets tid med mamma och syster. Det blir bra. Åh. Nu blev jag taggad. Helg imorgon också. Åh. Taggad till tusen. Vill typ göra schema för kommande vecka. Ska lätta göra det. Åh. Blir bästa veckan. Bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)