hejtjahallå

Här är jag. Fått mycket klagomål. Bra. Betyder att ni saknar mig. Och Emil. Bra.

Vad gör vi nuförtiden? Skola. Dagis. Jobb. Sova. Det gör vi. Hela tiden. Veckan som gått har Emil vart hos Niklas. Vilket resulterade i att jag flyttade hemifrån. Först Vretarna och sen Årsta. Bra vecka. I onsdags var vi ut på äventyr. Jag, Emma, Jull och Millan. Bra natt tjejer. Bra. Torsdag var bra. Julle och jag parkerade oss i soffan efter en tripp ner till Palmyra. Kebab. Så jävla gott. Sen sov vi lite. Softade. Soft kväll helt enkelt. Bra kväll. När jag tänker efter lite närmre. En soft vecka. Bra vecka. Jävligt bra vecka asså.

Emil är sjuk. Feber. Men pigg. Så. Ikväll kommer Hanna och Amanda hit. Käkar middag. Myser lite. Blir bra. Bästa.



Slänger in en bild på världens bästa Emil. Vi kan ju hoppas att jag hör av mig snart igen. Kanske t.o.m imorgon? Haha. Aa visst. Vi får ju se. Pusssssisar då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäävla söt

2010-10-09 @ 16:10:21
Postat av: anonym

annie du är en porrig jävla brud... tight kropp för å ha en son.. mums

2010-10-10 @ 13:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)