Helg vare va?

Jaja. Helg helg helg. Över nu. Bra helg.

Freeedag: Började på pendeln med Tony. Sen blev det Palmyra med Tony + Björn. Sen hem till Jull där Hanna också befann sig. Vi hällde i oss varsinn cider och åt sjukt goda kladdkakemuffins som Julls lillasyster Ed hade bakat. Drog oss mot Hellströms. Träffa massa folk. Vidare till Nype. Emma och Millan kom. Träffade mer folk. Drack en cider. Dansade. Bra kväll. Nykter kväll. Jull och Hanna drog. Emm, Millz och jag stanna kvar. Vid 3 var det hångeldags på Nype. Överallt. Alla. Sex på dansgolvet. Kul. Bra. Jätte. Verkligen. Vi drog. Vi kände inte för att delta i sexorgien. Så hem blev det. Till Emma. Sova gott. Bra natt.

Lördag: Jobbjobbjobb. Sluta 19. Bussen gick 19.24. Hängde kvar på jobbet. Blev erbjuden skjuts hem av snäll stammis. Tackade nej. Ångrade mig på bussen. Hemma vid 20.30. Bra. Ungdomsgård hemma hos oss. Lisas vänner på besök. 7 pers vare. Snackade med Manda. Bestämde mig för att åka dit. Stressa in i duschen. På med kläder. Smink. Springa till bussen. Taggad till tusen. Blev en grymt bra kväll. Och natt. Med Manda.

Söndag: Väckt av Mandis vid 9. Undra när jag skulle till jobbet. Sammanfatta natten. Bra natt. Ner för frulle. Mamma körde mig till jobbet. Jobb till 19. Kaos hela dagen. Bra. Hem. Äta 2 fläskfilé bitar till middag. Bra kväll här med. Bra natt. Bra helg.

Ikväll då.
Sugen på bio. Manda också. Ska kolla med Hanna. Eller hyra film. Funkar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)