Tjafan

Nu var det ett tag sen. Ett bra tag sen. Har varit mycket sen sist. Förre helgen spenderades hemma i soffan, på middag, på La rosa. Världens bästa bartender Tony gjorde asgod drink. Tack världens bästa bartender Tony! På söndag morgon bar det av till Ullared. Bra bilresa med mami och syster. Mysigt. Kvalitetstid. 07.30 på morgonen drog. 13.30 var vi framme. Det blev massor med shopping. Tidigt i säng. Tidigt upp på måndag. Tid för ännu mera shopping. Herregud vad vi shoppade. Massor. Allt. Bra. Nej. Bästa.

Sen åkte vi hem. Tryckte in alla påsar i bilen. Trångt blev det. Men det funkade. Bra bilresa hem också. Mysig igen. Bra. Åkte förbi nåra sjöar. Spegelblankt vatten. Mamma och jag fick för oss att vi skulle stanna. Så det gjorde vi. Hoppade ur bilen. Traskade iväg en bit. Fotade sjön. Skrattade åt att Lisa låg och sov i baksätet på bilen och åt att jag inte hade stängt bildörren. Sen åkte vi vidare. Stannade på Burger King i Jönköping. Käkade. Bettede oss som Stockholmare. Skrattade ännu mer. Sen åkte vi vidare igen. Hem. Kom hem ganska sent. Ställde upp allt vi hade köpt i vardagsrummet. Fast jag var bara hem och vände. Det blev Vretarna för min del. Ullared var bäst. Mamma och Lisa är bäst.

Veckan har rullat på. Jag har myst med Amanda. Imorgon är det fredag. Jag är ledig. Emil ska till dagis. Jag ska städa mitt rum. I helgen är det jobb som gäller. På lördag är det gourmet middag här hemma. Alla kommer hit och äter. Och dricker. Bra.

Nu är jag trött. Jätte trött. Ska nog gå och lägga mig. Att vara vaken 21.40 en vardag är starkt gjort av mig. Starkt.

Juste!
Har i alla fall nåra bilder från Ullared trippen.




Ps. Det här är inte alla saker. Ds.

Ps2. På måndag kommer Joel hem. Ds2.

Kommentarer
Postat av: Alex

Åh! Jag vill också ha barbapapa grejer!

2010-11-12 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)