Trångt där inne

Redigt trångt. Varenda liten rörelse känns. Han är gärna och kickar på min revben vilket inte är sådär jätte skönt. Att trycka på mitt höft ben är också något nytt han har börjat underhålla sig själv med. Han ger väl igen för att jag hostar hela tiden. Det är väl rätt åt mig.
Så när han rör på sig vill jag att han ska ligga still, skona mig från de lätt obehagliga "smärtorna". Men så fort han lägger sig till ro så vill jag att han ska röra på sig, så att jag vet att han inte ligger fastklämd där inne. Haha. Nojig mamma.

Men nu ska jag väl lägga mig i sängen och sträcka ut mig lite, och kanske buffa tillbaka på han där inne.

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)