Loerdag

Snart bär det av till stan. Jag fick faktiskt sova inatt. Vaknade endast en gång och behövde inte ta hosmedicin igen. Det var bara ett toabesök och sen fick jag sova ända till halv tio. Precis vad jag behövde. 

Igår då. Kan ju berätta vad jag gjorde. Började med att möta Niklas i stan för att köpa skorna. De är underbara. Han är underbar. Tack! Efter det var det barnmorskan som gällde. Rutin besök. Fick ny tid den 7 maj om lill killen inte har tittat ut än. 8 dagar kvar till BF. Snacka om att man börjar bli nervös. Anyway. Mötte upp Julle, Lollo och Emma och drog till ÅRsta Golf där Axel och Truls slog nåra bollar. Vi bestämde oss för Harry Potter kväll @ Emmas place och vid halv sju tiden var det middag för min, Emmas och Julles del. Hemmagjord kyckling/pastasallad. Riktigt god, även om jag inte gillar sallad speciellt mycket. Det där med Harry potter sket sig. Så när jag drog hem vid halv elva tiden så drog dom igång ett parti Monopol.

Idag är det som sagt stan som gäller. Skulle väl ha kommit iväg för ett tag sedan.. Men så är inte fallet.
Nicke ska på Hoffmaestro ikväll och jag ska probably vara med Julle & Co, får se vad vi hittar på. Något lär vi i alla fall göra.

Har ett enormt sug efter en Festis Slush..  Har blivit en om dagen på senaste tiden. Så sjukt gott.

Bebisen i magen verkar vela ligga kvar ett tag till. Börjar också tro på 9 maj. Fast det skulle inte skada om han kom ut tidigare. Längtar så extremt mycket. Niklas också. Åh.

Meeeen nu ska vi försöka dra oss till stan. Den där Slushen känns ännu mer lockande med tanke på vädret.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)