Att bajsa

Det måste vara en utav Emils favorit sysselsättningar. Igår kväll gjorde han det igen. I mitt knä. Blöjan kunde inte cover den bajsmängd Emil behövde göra av med. Så min kjol fick hjälpa till. Det var bajs överallt. Ända upp till Emil små skuldreblad. Det fanns bara en lösning. Badkaret. Efter det låg han och sprattlade villt på skötbordet. Världens nöjdaste lilla skitunge. Tog lite bilder och filmade faktiskt lite. Bilder kommer garanterat att läggas upp. Antningen ikväll eller imorgon. Tyvär så hann vi inte fota bajsbomben. Men vi fick i alla fall en färdig badad och färdig bajsad Emil. Men att man får bajs över hela sig är smällar man får ta som päron till små. Förhoppningsvis inte så ofta. Men ibland händer det.

Idag har han inte bajsat alls. Men jag är inte orolig alls. Han gjorde ju av med en hel del igår. Man blir lika förvänad varje gång. Att en sån liten människa kan bajsa så mycket. Häftigt.



Jag smälter, min lilla prins.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Supersöt liten kille ni har!!! =)

Det var kul att äntligen träffa er igår!!

Hoppas det blir snart igen!

Hälsa alla!!!

Massa Kramar//Maggan

2009-08-08 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)