Fan vad jag suger

eller vad säger ni? Men snart börjar skolan. Alla andras skolor. Och då blir det blogga av, så att alla har något att se fram emot när det är dags att gå till skolan. Då tänker alla: "Fan, skola idag igen. Aja ikväll när jag surfar på nätet så har i alla fall Annie(och Emil) uppdaterat med inlägg och bilder. Tur för mig." Am I right? Sooooo right!

Anyway. Idag köar alla till Coldplay. Då menar jag verkligen alla. Det är i stort sett ingen 16-19 åring som sitter hemma idag/ikväll förutom jag och Niklas. Damn it.

Nu vaknade Emil. Han är hungrig. Fan, jag som skulle duscha. Det får bli later. Jag menar Niklas skulle ju träna till typ halv fem så stan kan vi ju glömma. Damn it.

Annie

Kommentarer
Postat av: Annette

Stefan gjorde allt han kunde för att få tag på en biljett till dig ..... men med facit i hand så var det ju tur i oturen att han inte lyckades!

Hoppas att ni hade en mysig kväll ändå ...

Puss!

2009-08-23 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)