Holaaaa

Här är jag. Laddad inför mega blogg start. Let's take over the world.
 
Emil tar en tupplur här brevid. Misstänker att han är lite sjuk, nyser och hostar. Lille killen. Idag är planerna att tjacka Popaganda biljetter och reklamera vagn helvetet. Har hittat en Brio Happy vagn som jag mer än gärna kör runt Emil i. Får se hur det blir.

Jag ska väl börja get dressed. The hard part är att kläderna är överallt. Uppe och nere, badrummet och vagnen. Anledning: Renovering. Vägg rivning och i eftermiddag blir det takmålning. Så jag, Niklas, Emil och Johanna delar rum en trappa ner. Trångt, men cosy. Alla johanna kläder är här, i vårt rum eftersom det är soon to be henns rum. Mina kläder, lite här, lite där uppe, lite där nere. The same med Emils kläder. Men det är chillpill.

Igår var det min och Niklas dag. 3 år och 11 månader. Snart går vi in i "vår månad" och lagom till den 23/9, 4 årsdagen, blir det spa mys och dinner. Can't wait!



Igår hängde sig datorn. Jag fick tuppjuck och la ner hela skiten. NU ser jag att mitt inlägg ändå fanns kvar som utkast. Det so ni läser ovan the line är alltså skrivet den 24/8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)