Miss my girls

Som är i götet atm. Dom kommer hem imorgon kväll. Donno if vi kommer ses då eller om vi träffas på onsdag istället. We'll see. Niklas drog nyss iväg för att träna. Så vi har en OC paus. Vi har bytt tv show. Förr var det How I Met Your Mother. Jag älskar det. När Julle kommer hem ska jag hämta lite nya avsnitt hos henne. Can't wait.

Igår var vi ute med båten hela dagen. Riktigt jävla nice. Lite färg blev det och Emil älskade det.
Idag träffade jag Maria. Majsigt värre. Det blev en tur i Globen. Nya strumpor åt hela familjen.

Nu ska jagh ner och hämta lillen i vagnen, han är säkert hungrig och blöjbytbar.



Lycka stavas dig.

Kommentarer
Postat av: Fanny Annerström

Det ser väldigt mysigt ut och din hårfärg är väldigt fin :) Kanske ses snart när jag ska till sthlm :) xoxo

2009-08-11 @ 10:46:52
Postat av: SaRa

vilken härlig blogg du har :) o världens sötaste bebis :-) det skulle vara roligare med lite mer bilder

Kram

2009-08-14 @ 02:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)