You can't charge awesomeness

Tjaaaaa! It's been ett ag. But I'm back now.

Vi mår awesome. Emil blir bara större och större. Just nu ligger han på en filt på golvet och sover. Solen har gått i moln så jag sitter inne. Idag har det blivit en promenad till Ica Globen och stek på uteplatsen. Niklas är ute med Gurramannen och båtN.

Meningen var att jag skulle träffa Amanda idag. Men stackarn ligger hemma med migrän så det blir inte ngn dejt med henne förens nästa vecka eftersom hon drar till Gotland. Sad sad. Krya på dig!
Istället blir det en tur till Nacka Forum med mamma. Jag ska kolla på BH + brallor och så ska vi hitta födelsedags present till kusinerna Rasmus (3 år) och Erik (18 år). Efter det blir tillbaka hem och käka middag.

Tänkte att jag skulle slänga in en bild på Emil från i lördags när vi var inne och kolla Pridetåget.



Lilla hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så typiskt :( Idag åker jag, hör av mig när jag kommer hem <3

2009-08-07 @ 08:57:43
URL: http://amandacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)