Blä morgon

Niklas ställde klockan igår. 07.00. Städarn skulle komma senast 07.30. Niklas och jag är snoozers. Snooza är våran grej. Det är det vi gör på moronarna. Jag sa det till honom igår kväll. Jag sa: Ställ klockan på 06.45 så gör det inget om vi snoozar. Men han gjorde inte det. Vad hände imorse? Jo, klockan ringer. Vi snoozar. 2 ggr. Klockan 07.20 flyger vi upp ur sängen, bokstavligen. Plockar fort undan alla grejar, upp på sängen. Går ner, byter på Emil och tar vår plats i soffan. Klockan blir 07.35 och vi inser att städarn har bestämt sig för att inte komma. Jag håller för tillfället på att dö. Så jävla dålig morgon. Förlåt. Kvällen var ju inte så rolig den heller. Somna vid 00.30(?). Jag är så sjukt trött. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Nu har Emil käkat lunch. Jag försöker få tag på Julia, vill veta när vi ska till Sickla. Hon svarar inte. Jag ska dammsuga och damma uppe hos oss. Idiot städare. Jag är aptrött. Jag vill helst sova. Men det funkar inte.

P.s Förhoppningsvis dyker det upp en ny design här i helgen. PUSS



Mina hjärtan. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

äää KÖP! du kommer ångra dig annars. En tjejkompis kollade jag gick förbi så gick vi tillbaka typ TRE gånger å då sa jag nä ska fan prova nu när jag gått förbi den miljoner gånger. Sen så råka den följa med tillsammans med några julklappar (A) haha Brukar itne vilja betala 300spänn för en liten grej som säkert har sämst kvalite men den där var lixom aa snyggis!

2009-12-04 @ 23:49:59
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)