Design, shopping och fika i skolan

Jag är trött på min såkallade blogg design. Knappt värd att kalla blogg design. Jag vill ha ngt nytt. Något fint, men stilrent. Personligt. Men stilrent. Jag suger på html skit. Kan inte ett piss i stort sett. Så jag leter runt i cybervärlden. Jag letar efter någon snäll själ som vill hjälpa mig. Har hittat en design jag gillar. Väldigt mycket. Jasmines design. Som Michaela har gjort. Så vill jag väldigt gärna ha. Väldigt väldigt gärna.

Jag har shoppat idag. Till mig och Emil. Niklas skulle fått strumpor. Men dom var slut. Emil fick en skjorta och jag fick tre tröjor. Och strumpor. 250 kr rabatt. Ett(fyra) riktiga kap. Hittar tyvärr inte plaggen på H&M.se och batterierna till kameran är fortfarande döda. Men det är fint. Lägger upp bilder så fort kameran är igång igen.

Imorgon är det besök i Niklas skola. Vi ska tydligen fika(?). Niklas lärare, Lisa, som fick barn ca 1 månad efter mig kommer också med sin lilla skrutt. Agnes. Niklas lärare Emma, som vikarierar för Lisa, ska ha barn inom kort så imorgon är hennes sista dag. Det blir som en liten mamma träff nästan. Med Niklas lärare. Och klass. Förhoppningsvis är Emil på topp humör. Och bajsar hemma, innan vi åker till skolan.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Sötis killen! Känns inte som jag fått leka & mysa med honom på tusen år för att han var gnällig och sovig igår. Så ser framemot imorgon! Duu, jag provade skorna idag. Dom var på rea i färgen blå, endast 400. Fast jag är lite inne på svart nu också... Men lila är ju himla snyggt. What do you think? :p PUSS!

2009-12-02 @ 20:53:28
URL: http://amandacatharina.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Hahaha sköning - bajsar hemma! Men förstår dig uscha för att byta på ett skötbord där dem antingen rullar omkring osv.. lukas kan inte stå heller så han måste ligga vilket ja resulterar i KAOS!

2009-12-03 @ 02:45:52
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)