Fläskis

Jag har städat undan efter Emil bajsfest. Nu ligger han är ren och fin endast iklädd blöja. Niklas är och tränar. Ikväll är det middag hos mamma som gäller. Efter det ska jag och Emil hem till Lollo på Thanksgiving/Julbord. Majsigt. Jag längtar efter min nya design. Den är inte riktigt klar än. Har en känsla av att den dyker upp imorgon.

Igår blev det inte som jag hade tänkt mig. Skulle ju möta upp Julia i Sickla. Stannade hemma. Emil dök ner från sängen. Han testade sina vingar. Tyvär funkade dom inte och nu har Emil fläskläpp. Syns inte så mycket längre men igår såg det ut som att han snusade. Våran lilla fighter.  

Emil ska sova. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)