Frånvaro

Jag har inte haft mycket tid att ägna framför datorn. Det har varit fullt fart varje dag och varje kväll. När jag har haft en liten lucka så har jag helt enkelt inte orkat. Det har varit julbak och julshopping. Har hittat massa saker till mig själv och alla julklappar är klara. Awesome. Igår sa jag farväl till Emma Klämma som åker till Mexicooo i 2 veckor. Hann inte träffa henne idag. Åkte hem till Lollo och hängde lite med henne och Julle. Emil fick en julklapp. Vi filmade när Emil öppnade. Eller ja, bankade på julklappen. Det var i alla fall en super fin barbapapa handduk. Efter det tog vi en snabbis till Globen. Hittade lite smått och gott. Hemma blev det mat och bad för Emils del. Han älskar det. Plask plask plask. Sen en kvälls (jul)skinkmacka och en halv chokladbiskvi. Nu ska vi titta på film.

Det kommer att komma upp videos på Emil nu under jul dagarna. Den på Emil när han öppnar paket. När han badar, och så ska vi försöka filma lite mer under juldagarna.



Milkshake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)