Höstseg

Nätterna är långa, dagarna är mörka. Emil får tänder. Därav långa nätter. Igår var vi på super härlig dejt med Hannah + konsert med sjukt duktig syster Lisa. Imorgon blir det dejt med Amanda(och Hannah?), can't wait. Jag vill ha söndag. Med julmarknad och julbord i skärgården. Idag har Emil och jag myst. Jätte mycket. Promenerat, ätit lunch, busat massor och myst. Emil har också pajjat min "p" tangent på datorn. Den är sticker upp och är brutalt seg. Men den funkar.





Vi fick med lite bus på film. Emil är härlig.
Vi hälsar till Mike och familjen Hedqvist som nu är i Thailand för att sedan ta sig vidare till Nya Zeeland. Avis? En aning. Mike blir borta i 4 månader. Så Frida, hör av dig om du vill fika!


Kommentarer
Postat av: Annette

Vilka superhärliga filmer!

Jag längtar till lördag då vi får ha Emil här.

Puss!

Mamma/Mormor

2009-12-09 @ 20:56:30
Postat av: Annie - mamma till Emil

Han längtar också. Om ni har tur sover han hela natten ;) Hörs imorgon om tider och så! PUSS

2009-12-09 @ 22:25:11
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Amanda

SÖTISEN! Och jag längtar tills imorgon. Hoppas att han är såhär glad imorgon med :)

2009-12-09 @ 22:55:10
URL: http://amandacatharina.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh gud va söt du är! Det kommer jag verkligen att göra :)

2009-12-10 @ 17:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)