Insnöade

I lördags var det födelsedagsfest hos Joel. I söndags var det julbord på Utö med Niklas familj. I måndags minns jag inte vad jag gjorde. På kvällen var det i alla fall halva Pearl Harbor som gällde. I tisdags skulle jag träffat Angelica, men hon hade massa plugg, sen skulle jag träffat Amanda, men hon hade ont i magen. Så jag och Hannah åkte in för att kolla julklappar. Jag köpte inte ett piss. Men Hannah hittade lite smått och gott. På kvällen blev det den andra halvan av Pearl Harbor. Min nya favvo film. Okej, en till film till min favvo lista. Idag har jag bunkrat upp med Emilmat+blöjor, har också hunnit baka lite julgodis och käkat på Borsalino med Emils farfar och farbror. Mysiga dagar har det varit.

Här uppe i vårat rum är det alltid mörkt. Vi har 2 fönster. 2 takfönster. Dom är täckta med snö. När man sitter i vårat rum tappar man tidsuppfattningen helt. Det känns nästan som att vi bor under marken. Därför håller jag mig på plan 1.

Nu ska jag hämta kameran så får ni se lite bilder.PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)