Nattugglor

Emil är vaken. Vi är vakna. Vi vill sova. Emil vill inte sova.

Tröjan jag köpte var riktigt osmickrande när jag prövade den. Det blir att lämna tillbaka den imorgon. Jag snodde en ring från Gina idag. Det är så man får leva som ungt päron. Det var inte med flit. Inte någonstans. Som mamma är man tankspridd. Sånt händer. Jag lurade på Amanda Jelly Belly Beans. Nu kan hon inte sluta äta dom. Snäll jag är. På väg hem träffade vi Ahlberg och Amandas klasskompis. Trevligt hade vi det idag, jag och Amanda. Mycket trevligt!

Imorgon är det plugg, städ och Globen som gäller. På torsdag ska jag till Niklas skola och säga hej.

Nu vill jag sova. Väldigt gärna.



Stinky Emil



Knäpp Emil



Söt Emil



Sov Emil


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Elis och Emil verkar ha samma smak när det gäller kläder:P Köpte den där stinky pyjamasen till Elis, fast han ska få den i julklapp:P

2009-12-02 @ 10:26:41
URL: http://lovisabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)