Snöstorm

Emil var knäpp inatt. Vid cirkus halv 4 vaknade han. Jag trodde klockan var typ halv 7 så jag lyfte över honom till våran säng. Någon timme senare var han fortfarande vaken. Då förstod jag att klockan var lite mindre än vad jag först hade trott. Vid 5 somnade han i alla fall om. När vi gick upp vid 10.30 hade han lite feber, kanske därför han knäppade sig inatt.

Vi har i alla fall haft en asmysig morgon, med tända ljus och frulle i vardagsrummet. Tanken är nu att jag ska göra chokladkola. Emil ska ha lunch först.

PUSS




Kommentarer
Postat av: tessan

kan killekillen redan stå?? han e så otroligt galet söt!! <3

2009-12-17 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)