22 juli

Emil har redan blivit 2 månader(+ 4 dagar). Ikväll drar vi ut till Emmas land eftersom hon fyller 17 barre imorgon. Emil följer självklart med. Funderar bara på hur jag ska få med mig allt. Jag menar det skulle ju vara najs att ha med babysittern... Men vi ska åka buss ut. Så vi får se hur det blir med det.

Vi har varit på BVC för 2 månaders kontroll och killen gick igenom utan anmärkningar. Så nu är han besiktad och klar. Niklas började träna idag igen och som sagt så drar vi iväg.



Han kan han, våran lilla kille.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååååh, han är ju för söt!

2009-07-22 @ 14:24:42
URL: http://metroblogen.se/mandanova
Postat av: Olivia

Åååh så otroligt söt! Jag måste komma och hälsa på snart så jag får träffa den lilla skrutten :D

2009-07-23 @ 18:08:01
Postat av: Amanda

Jag har gjort mig en ny fin blogg så imorgon ska det fotas och UPPDATERAS på bloggarna :) ses imorgon!

2009-08-05 @ 22:31:13
URL: http://amandacatharina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ser ut som han peckar fuck you

2009-08-09 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)