Blejma vädret

Ja, det är vädrets fel att jag är så sjukt dålig på att uppdatera. Nu är det lite sämre så då får jag inte skuldkänslor av att sitta här.
Niklas drog precis iväg för att spela tennis med nåra klasskompisar, jag har slängt i mig lite frulle och Emil sitter i sin babysitter och har ett utav dagens många trningspass. Flirtar lite gör han också. Skoja. Nu har han dragit till med bajsfejset, han sitter helt still. Okej, det var falskt alarm. Nu är han igång igen, med små ljud och massa leenden.

Jag ska väl göra mig iordning, idag ska jag först till stan med pappa (morfar). Glida runt lite där. Runt sex tiden är jag bjuden på middag. Av Niklas. Han ska laga mat åt mig eftersom att jag och Emil drar iväg till Emmas landställe imorgon och han drar till Gotland på tisdag och kommer inte hem förns nästa söndag. Det blir en hel vecka utan varandra. Det ska väl gå bra.



Här har vi den lilla tjockisen. Min lilla tjockis.

Kommentarer
Postat av: Ilaf

Jätte söt är han !!

2009-07-06 @ 17:28:14
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Emelie

så snabbt han växer ! (: och så söt han e !

2009-07-06 @ 23:31:40
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)