HEJ

Imorgon kommer Niklas hem. Han har varit på Gotland med Manne och Gurra sen i tisdags. Emil och jag längtar brutalt mycket efter honom. Så imorgon kommer han äntligen hem. Förhoppningsvis så ligger han brevid mig och Emil när vi vaknar.

Jag har köpt en kräm. En kräm som sägs reducera bristningar. Ja, bristningar får man när man varit gravid. Mer eller mindre. För min del mindre. Men även om det är mindra så vill jag att dom ska bli ännu mindre. Så där kommer krämen in i bilden. Nej, ni får inga före och efter bilder. Dessa kommer jag att ta men hålla för mig själv. Tills vidare i alla fall.

Anyway. Vi mår i alla fall bra, för alla er som undrar. Emil äter och växer. Skrattar och charmar. Sprattlar och sover. Jag då? Jo, saknar att vara blond och skulle mer än gärna åka utomlands, annars rullar allt på. Kliar lite i ögonen ibland, kan bero på pollen/gräs.

Nu ska jag krypa ner under täcket och gosa lite med en slagen hjälte. Min lilla Superbaby. Det är sant. Han har till och med en body som bekräftar detta. Önskar jag kunda lägga upp en bild på våran lilla superbaby, men jag har fortfarande inte hittat sladden till mobilen. Ska försöka mig på att mobilblogga. Så håll tummarna.

Annie

Kommentarer
Postat av: Maria S

Du får boka in en dejt med mig innan jag drar utomlands gumman!

2009-07-13 @ 02:03:41
Postat av: Anonym

var har du köpt krämen? och vad heter den? :)

2009-07-13 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)