Det var den dagen det

Meningen var att jag skulle träffa Carro och fika. Men det regnar och vi har fortfarande inget regnskydd till vagnen, så jag stannar inne idag.

Natten spenderades i Enskede så lilleman ligger förtillfället och sover i sin liggdel till vagnen. Mamma var nyss förbi med mina jeans och lite Thai lunch vilket verkligen uppskattades. Niklas borde vara hemma från skolan vilken minut som helst. Känner att jag behöver lite sällskap i min husarrest.

Första pendel åket och tvärbane åket gick som smort igår. Mötte Niklas vid Globen då han upptäckte att Emil hade kissat ner sina kläder eftersom blöjan var för stor. Så vi traskade bort till H&M, jag köpte ett par nya flipflops (som 1 timme senare gick sönder, ska bytas så snart som möjligt) och Niklas gick och bytte på lillen. Sen gick vi ner till Ica och köpte böjor och vattenmelon. Vi fem drog Niklas till The Hovet för ännu ett träningspass och någon timme senare rullade jag och Emil iväg till Årstaberg för att möta Julle och Lollo, prommis dags. Vi tappade en del promenad vänner på vägen och till slut var det bara jag, Julle och Fribbe kvar. Vi traskade vidare till Årsta Golf för att träffa Emma och Truls som hade haft en golf dejt. Gölligt. Strax efter nio var jag och Emil hemma igen. Schön dag måste jag säga. Och om jag inte minns fel så ligger vattenmelonen kvar i kylen och bara väntar på mig...

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)