Min uppdatering suger

Men nu är jag här igen. Mycket har hänt, vädret suger och snart är det midsommar.

Tiden går fort. Lillen blir 1 månad på torsdag. Och det syns att han blivit större. För en vecka sedan var han 56.5 cm lång och vägde 4180 gram. Han har troligtvis växt ännu mer sen dess. Han ler, fäster blicken och är brutalt stark i nacken. Han har dessutom börjat "prata". Nej, han säger inte mamma eller pappa. Men han låter. Liksom jollrar, nästan i alla fall. Svårt att förklara.

Tanken nu var att jag skulle lägga in lite bilder så att ni kunde få se hur stor han har blivit. Men eftersom vi möblerade om och bytte rum igår så har jag ingen aning om vart kablar och stuff ligger just nu. Så det får bli någon dag framöver. Förhoppningsvis imorgon.

Just nu då? Jo, lilleman ligger brevid mig i våran nya stora säng och sprattlar och låter. Han ler då och då också. Så nu ska jag umgås med min lilla son.


Kommentarer
Postat av: Malin

Mer bilder!

2009-06-21 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)