Mycket bajs

Lilleman har precis fått i sig mat och nu ska jag göra mig iordning. Lär väl komma en laddning bajs i Emils blöja snart. Sånt man får ta liksom. Btw bajsade han ner hela skötbordet tidigare idag. Jag trodde att han hade bajsat klart i blöjan så jag tog chansen att byta för att sedan kunna sova lite till. Så när jag håller på att göra mitt famous blöjpaket och låter Emil ligga och lufta lite så skiter han ner hela skötbordet. Mycket bajs var det kan jag säga. så det var bara att skölja av hans lilla rumpa och städa när han låg i sängen igen. Duktig som jag är slängde jag alla nerbajsade handdukar i tvättmaskinen och drog igång den. Tummen upp tummen upp!

Nu ska jag som sagt göra mig iordning för att sedan ta bussen(eller en promenad) ner till Tumba station och premiär åka pendeln. Lite läskigt är det. Men jag klarar mig. Niklas belivies in me.

Annie

Kommentarer
Postat av: linda

vad är premiär åka pendeln för nå??

2009-06-01 @ 19:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)