Vädrets fel

Emil ligger och slaggar här brevid medans jag håller på att göra mig iordning. Om drygt en timme ska jag möta Julle (och Jessla?) i Slussen och sen ska vi traska runt i stan lite I guess. Huvudvärk har jag också. Antagligen vädrets fel. Men en alvedon och ett stort glas vatten brukar blåsa bort huvudvärken. En stund i alla fall.

Nu ska jag kila ner och brosta gaddarna och sen ska det mytas på lilleman, förhoppningsvis får han i sig lite mat också. Får inte glömma att ta på honom kläder heller. Kan ju vara bra.

Annie

Kommentarer
Postat av: Hanna

MER BILDER :)

2009-06-06 @ 20:59:20
Postat av: sofia

hur visste och när kände du att du blev gravid?

2009-06-08 @ 12:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)