Ändrade planer

Det blev varken CSI eller Tonårsliv idag. Istället blev det genomgång av de olika tidsepokerna i Sveriges Historia. Lill chippen har tyvär inte vart till stor hjälp eftersom han har spenderat tiden till att ge mig sura uppstötningar och en lätt halsbränna. Taskigt värre. Nu är det dags att krypa ner under täcket. Gud vad jag längtar efter att få  lägga mig ner. Förhoppningsvis så slutar Emil att tracka min magsäck så att jag kan få lite sömn. Ska be honom snällt att låta min magsäck vara ifred. Om han fortsätter får man väl säga till på skarpen att mammas magsäck inte är någon jävla fotboll.

Imorgon är det den andra delen av föräldrakursen. Tyvär så har Niklas prov så han kommer inte hinna till början av kursen men han skulle skynda sig så mycket som möjligt, så jag får anteckna flitigt och ha en kort genomgång med honom när han anländer.
Efter föräldrakursen väntar middag(?) och fika hos pappa. Han fyller 50 och jag har inte köpt ngn present eftersom jag är pank. Det känns sådär lagom snällt. Man fyller ju bara 50 en gång. Får fixa det senare i veckan. Kanske bjuda på middag eller ngt. Eller så räcker det med att han blir morfar i maj. Tycker att det är ganska bra 50 års present.

Men nu ska gaddarna borstas, lill killen i magen ska lugnas ner och jag ska få krypa ner undertäcket och pussa på världens bästa älskling.



Den här snutten vill jag så gärna köpa till lillen.
Får väl vänta tills jag har pengar igen eller så får man hopaps att någon snäll själ till släkting eller vän köper den.



God natt, Annie


Kommentarer
Postat av: Erica

Aw! Så sent. Hade du knappt någon mage då eller?

Ja men precis, du får se det så.. att nu slipper du den där eviga väntan istället och tro mig .. Den är hemsk! :D Man vill ju bara träffa sitt mirakel som har växt i magen :D

2009-03-24 @ 11:03:31
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ung mamma

sån har våran lillkille :)

2009-03-24 @ 15:43:24
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)