Barnvagn

Vi har ju haft turen att ärva en hel del baby-grejer eftersom så många i släkten och bekanta som har små barn som inte behöver grejerna längre, och de tar vi emot med glädje!

Dock har det varit lite struligt när det kommer till barnvagn. Vi har lovats vagnar från både höger och vänster och sen har det visat sig att det redan är sålda eller liknande. Så i söndags så tog jag och mamma en tripp till Barnens Hus i Nacka för att kolla lite. Vi hittade en vagn. En duo vagn. Precis vad jag hade tänkt mig. Så vi reserverade den. Världens bästa mamma och pappa ska köpa den åt mig och Niklas. En Mini Adventure Duo vagn.



Så i den här kommer lilla Emil glida omkring. Har redan utlovat körlektioner till vännerna så att jag kan få vila ibland.
Later, Annie

Kommentarer
Postat av: Monica o Felice

Ja, det är Felice "små" avtryck , haha hon har jätte fötter!

Grattis förestens! Såg att du har bebbe i magen!

2009-03-17 @ 17:17:52
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Mami

Söt Vagn :)

2009-03-18 @ 18:23:19
URL: http://mamih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)