Frissan, idag igen

Efter att ha spenderat över 3 timmar hos frissan igår fick vi ge upp. Ska dit idag igen, vid tolv.
Vi började med att slinga utväxten. Precis så som jag ville. När jag suttit med färgen i över 1 timme tvättade hon ur den och la i blekning istället, eftersom färgen inte hade någon effekt. Alltså blekte hon hela utväxten. Fick sitta med det i ytterliggare en timme. Så nu är det gult i botten. Plus att hon har missat nåra ställen. Inte nog med det. Mitt hår känns jätte kort. Tror hon tog en decimeter. Jag känner mig naken. Idag ska jag dit igen. Det ska blekas lite till. Sen ska det i en askblondfärg för att reducera det gula. Jag tycker så synd om mitt hår..

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)